Idag

har mina kära älskade arbetskamrater tvingat mig att vara med på en intervju i TV. Jag som bara hatar att bli både fotad och filmat, särskilt att bli filmad. Men men 24nt ringde till min chef i fm och frågade om det gick bra att de kom och filmade lite personal och även gjorde en liten intervju. Det hela handlade om att vi ska ju få mer pengar till vården och då ville de bara veta vad peronalen tyckte om det och om vi trodde på det. Egentligen sa jag blankt nej men blev så illa tvngen att ställa upp då ingen annan kunde. Skit oxå.... Jag trodde att nu är slutet nära och jag kommer förmodligen att dö på fläcken. Men som ni kanske märker så har jag inte dött än. Så nu ikväll har jag fått en del sms och sen länkade jag klippet på facebook oxå så det är ganska många som har kommenterat.

http://www.nt.se/24nt/?tab=1&mp=5529805&autoplay=true här är klippet för den som inte har sett det på tv eller är min vän på facebook.

Idag är jag lite sur på Canal+ oxå.... Canal+ sport1 sänder ju speedway live på tisdagar, men inte idag då de valde att sända Vetlanda-Vargarna på sport2 och den har inte vi. Jävla skit fan alltså!!! Så det var ju bara att följa matchen via nätet idag eller vänta till 22.00 då eftersändningen var. Jag orkade inte vänta till tio så jag satt och fäljde matchen på nätet samtidigt som jag packade de sista Tradera vinsterna. Och det gick ju bra för Vargarna idag. Nu vann de inte men de är vidare till final!!!! Så nästa vecka är det matcher igen och jag tror vi får köra mot Lejonen om jag såg rätt förut. Så det kan bara bli silver eller ännu bättre..... GULD nu. Och ingen trodde ju på Vargarna i början på säsongen men tji fick dem!!!! Haha rätt åt alla experter!!!

Nähe om man skulle ta och försöka sova lite nu ska upp rätt tidigt imorgon och jobba halva dan....
Så nu säger jag bara

GOD NATT OCH SOV GOTT!!!!!

♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Mats

Du var sååå proffsig och tv lägger inte alls på 10 kg.. 5 på sin höjd! hahaha

2009-09-24 @ 17:17:31
Postat av: AC

Värsta filmstjärnan!

Om du tröttnar på uskajobbet så vet du ju vart du ska söka dig istället...

Nu har du ju både talang OCH erfarenhet. ;)

2009-09-29 @ 15:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0