Jag är

så attans stolt över min lille son. Idag har vi varit hos tandläkaren och lagat ett hål. Min lille plutt var helt fenomenalt duktig och sa knappt ett knyst. Jag fick sitta brevid honom hela tiden och hålla hans hand medans tandläkaren och sköterskan gjorde vad skulle göras. Det hela tog 25 min och de tyckte att Stortroll var så himla duktig och de önskade att alla små patienter skulle vara lika duktiga. Gissa om jag är en stolt mamma idag...
Efter tandläkaren for vi till dagis för att hämta upp Lillfisan och väl där passade jag på att tillfälligt ändra lite tider som imorgon och nästa onsdag. Sen måste jag ju lämna in et nytt schema för trollen men det tar jag när nya schemat är klart. Hoppas jag fick min vilja igenom bara och blir av med den extra fredagskvällen.... Tror det funkade att bli lite arg på jobbet och visa att man minsann inte kör med mig som man vill. Jaja det är en historia för sig och den tar jag nog en annan dag om jag känner för det.
Efter dagis for vi in till den stora staden Norrköping för jag skulle köpa Stortroll en eltandborste, vilket faktiskt blev mycket uppskattat av den unge herrn. Ja den lilla tösen fick en oxå och även hon tyckte det var en kul pryl.
Sden åkte vi hem för att packa mer traderavinster men där gick det mindre bra. Som vanligt när jag är i farten så måste ju nånting ta slut och denna gång var det packtejpens tur att ta slut. Så jag letade efter annan tejp men hittade bara maskeringtejp och den är mindre bra att packa med, så jag skickade iväg ett mail till älsklingen att han skulle köpa med sig tejp på vägen hem idag och det hade han. Han är för gullig...
Annars har dagen varit helt acceptabel och nu börjar den lida mot sitt slut och jag ska hoppa in i duschen och sen krypa ner i en renbäddad säng.

Så ha en bra kväll/natt


Natti natti
♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: AC

Vilken duktig kille!

2009-09-29 @ 15:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0