Så var

speedwaysäsongen över för detta år. Vargarna tog hem ett silver, vilket är en jättebedrift för ett så pass nederlagstippat lag som dem ändå var. Självklart är jag jätteglad att de gick så pass långt som de gjorde, men jag tycker faktiskt att de kunde ha gett Lejonen en rejäl match idag och inte mesat så mycket. Men men man kan ju inte alltid vara på topp och visst måste jag säga GRATTIS Vargarna till SILVRET!
Men nu är säsongen över, bara GP:t kvar nu att titta på och det gör vi ju här hemma.


Idag när jag hämtade hem trollen från dagis så tjatade Stortroll som vanligt om att hans bästa vän O skulle följa med oss hem. Men eftersom jag är en sån där tråkig mamma så tyckte jag att klockan var för mycket och dessutom måste man ju prata med hennes föräldrar oxå. Detta är inte det sonen vill höra utan han försöker hela tiden få sin vilja egenom med en massa argument om att om det nu är så sent så kan ju O sova över och så vidare.... Trodde jag skulle bli smått galen på ungen, när O:s mamma kommer för att hämta henne. Då passade Stortroll på att fråga om O fick komma hem till oss idag. Men hennes mamma tyckte som jag att det ar för sent för idag. Men hon och jag bestämde att vi skulle höras imorgon för ev lekdate då eller på fredag. Ska bli spännande och se hur det går. De leker ju så bra på dagis så vi fär väl se hur det hemma hos nån av oss. Det är första gången som han ska få leka med en dagiskompis på hemmaplan. För övrigt har Stortroll sagt att han ska gifta sig med O när han blir stor, så det så.
Lillfisan var himla trött när jag hämtade hem trollen, så hon somnade i bilen hem och sover än. Jag hämtade trollen senare än vanligt idag då vi hade en kick-off på jobbet idag. Så trollen hämtades hem vid kvart i fem hugget, men eftersom storebror ville anant drog det ut lite på tiden och vi var väl därifrån kvart över fem och hon somnade tjugo över.... Men nu sover hon gott i sin säng och själv hade jag tänkt en tidig säng för min egna del oxå men då min sambo antagligen har glömt elda idag eller vad nu problemet är så kunde jag inte duscha nu ikväll. Så just nu väntar jag på att vattnet ska bli varmt. Det vore ju bra om jag kom i säng rätt skapligt eftersom Lillfisan antagligen kommer att vakna aptidigt imorgonbitti och då vill inte jag vara den tråkiga trötta mamman utan jag vill vara skapligt utvilad och orka kliva ur sängen.

Nä nu kanske vattnet är varmt för jag vill verkligen sova nu.

Så natti natti på er!!!

Sweet dreams!

♥Madeleine♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0