En av

anledningarna till att sminkväskan INTE ska stå i barnhöjd!


Detta underbara konstverk har Lillfisan gjort. Hon trodde nämligen att min kajal var en vanlig penna och skänken var ju så ful så den behövde livas upp lite. Vet inte om jag håller med om att det blev så mycket finare så här.
Kom på Lillfisan när hon målade mascara på sig själv, precis så där som mamma brukar göra. Det blev rätt bra, bara lite på ena kinden och lite i håret. Kan inte göra annat än att skratta åt det hela. Jag får ju faktiskt skylla mig själv som ställde väskan så hon kunde nå den.

Hoppas ni har haft en trevlig dag i solen för det har jag och trollen!

♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Hella

Nja kan nog inte hålla med dig om att du får skylla dig själv, hon ska veta att man inte målar om inne med mammas kajal tycker jag. Men snyggt blev det ju iaf =))

2010-04-14 @ 21:44:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0