En tvättäkta 5åring

Måste bara visa hur glad Stortroll blev för sina presenter.



Några av de fina saker han fick idag av mormor och morfar.

Imorgon ska han ha kalas för sina kompisar.

Idag har varit en bra dag med paket, tårta och en massa annat kul. Stortroll är mer än nöjd med livet just nu. Bäst var nog när han och jag byggde piratlego förut innan han gick och la sig, vi blev inte klara utan vi får fortsätta imorgon.

Nähe nu vill sambon se film så jag ska väl kanske ta och göra honom sällskap. Hur många tror att jag kommer somna mitt i filmen?? Jag tror det iaf.

Ha en bra kväll!!
Natti natti!

♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: Hella

Ehhh en liten undran bara, hur GJORDE du för att få ungen att gå och lägga sig innan legot var klart???

2010-04-13 @ 19:16:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0