Helgen

gick i en rasande fart förbi oss.... Helger går alltid så himla fort. Men trevligt har vi haft iaf, det började redan i fredags då jag skulle till stan och kolla ögonen inför en ev operation. Jag överväger fortfarande om jag ska operera eller inte. Iaf så hade jag frågat en väninna om hon ville passa trollen medans jag gjorde denna undersökning. Så hon var här med sitt lilla troll på 6 månader och senare på em/kvällen käkade vi middag ihop båda familjerna. Tacos blev det, mycket mumsigt. Båda mina troll hade skött sig exemplariskt, ja till och med Lillfisan kan sköta sig om hon vill trot eller ej. Stortroll han fastnade för min väninnas stora son på 10 år, de var ute och spelade fotboll och inne spelade Wii. Så nu tjatar Stortroll hela tiden om J att han vill leka med honom och spela mer Wii. Och Stortroll behöver inte vara orolig för det kommer att ske fler ggr.

I lördags tog sambon trollen och åkte till Kråkvilan för att gör iordning där inför seriestarten eller snarare inför första hemmamatchen den 4 maj. Och vipps blev jag utan barn så jag passade på att gå lite på stan och avsluta med en handling på Ica Maxi. Måste säga att det var så himla skönt att få vara för sig själv en stund och inte ha en tid att passa. Efter stan och handling åkte jag ut till Kråkan för att kolla hur det gick. Det var nästan färdigt och jag måste säga att det kommer att bli jättebra. Sen åkte jag hem och jag fick med mig Lillfisan, Stortroll ville vara kvar och leka sysslingen.
Lite senare på em fick vi besök och vi grillade och sen var det ju GP premiär!!!! Självklart hejade jag ju på Jason Crump, min lilla favorit i GP cirkusen och han vann första om gången.

Igår var sambon på Kråkan igen och jag var hemma med trollen och vi gjorde inte många knop. Själv vaknade jag med huvudvärk. Vet faktiskt inte varför jag vaknade med huvudvärk för jag drack inget kvällen innan.... Måste ha legat dåligt i sängen......
Det enda vettiga jag gjorde igår var att tvätta det sista och stryka en hel del som legat ett par veckor och väntat på mig.

Ja det var lite om vår helg, nu väntar jag på att BVC ska ringa så jag kan ändra tiden för Stortrolls 5 årskoll.

På återseende!

Kram

♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: AC

Låter som en skön helg!

2010-04-27 @ 14:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0