Men vad nu då.....

Hur många gånger har inte jag sagt att jag ska bli bättre på att uppdatera bloggen?? Ett antal gånger misstänker jag. Hmm måste bättra mig!

Iaf så går tiden himla fort när man har roligt och idag fyllde min son 5 år. Kan ni fatta att min lilla bebis är 5 ÅR. Vem stjäl tiden för mig??? Skulle bra gärna vilja prata med denna person och be att få tillbaka lite av tiden.
Hur som haver så är Stortroll mycket nöjd med sin dag idag. Han fick många fina paket från oss och han fick sin favoriträtt till middag. Kan det bli bättre än så? Inte om man frågar Stortroll. Så nu i kväll var det en trött liten kille som gick och lade sig. Ja lite förväntansfull var han väl oxå då vi får gäster hela helgen. Imorgon kommer släkten och på söndag har han sitt kalas.


Annars har det faktiskt inte hänt så värst mycket just nu. Har för övrigt bytt bil så nu slipper jag den andra. Fast å andra sidan så fixade vi ju till den så att den skulle gå bättre nu när vi ska sälja den och den går himla bra nu. Men jag vill iaf inte ha den, vi kom ju som sagt på kant med varann redan från start och det tar tid att reparera den vänskapen. Men nu så har jag en Citroën C5 kombi Exclusive, den har allt utom skinnklädsel. Det är en V6:a så sambon har sagt att jag inte får leka träben i bilen. Och jag förstår som vanligt inte vad han menar, för inte kör väl jag för fort.... Har aaaaadrig hänt i världshistorien.

Ja sen har vi som vanligt haft diverse sjukdomar och därimellan jobbar vi och förbereder inför speedwaystarten den 20 april. Ja just det jag numera titulera mig som funktionär för Vargarna Speedway. Inte illa va?! Så nu kan jag vara med och hjälpa till på tisdagarna när jag känner för det och trollen tillåter eller om man har barnvakt de dagarna.

Nä ni klockan springer visst ifrån mig igen... Den satans tidsstjuven är tydligen här igen. Känner att ögonlocken slår ihop vilken minut som helst nu så det är väl bäst att släcka ner och försöka sova lite.

Natti natti allesammans!!

♥Madeleine♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0