Speedway och frissabesök

Igår var jag och trollen på årets första speedwaymatch eller det var snarare en minnestävling för Kenny Olsson. Och sen var vi ju tvungna att inviga Vipen som har fått ett nytt utseende, måste säga att det har blivit jättefint nu och en klar förbättring från tidigare. 
Men fy satan va kallt och blåsigt det var... Tur vi kunde vara inomhus och barnen hittade varsin kompis att leka med. Stortroll lekte med sin syssling och Lillfisan ja hon terroriserade en 18 årig kille som hon har fattat tycke för.... Tur att han inte tycker att hon är till besvär. Hon är som svans efter honom, så man behöver bara titta vart han är så vet man vart Lillfisan är. Stortroll och sysslingen kollade på film nästan hela matchen så de visste man ju vart dem var. 
Tyvärr såg vi inte hela matchen då vi skulle upp tidigt imorse så vi missde de sista heaten, det var tro det eller ej väldigt enkelt att få hem trollen för de var en aning trötta.
Idag iaf så har jag äntligen varit hos frissan och gjort mig riktigt fin i håret, eller ja frissan gjorde ju det. Och när hon håller på och fönar håret så vad ser hon då?? Jo att en slinga har läckt och att det är en fläck bak i håret.... Inget jag kunde se men hon störde sig så dant på den där fläcken att hon var tvungen att göra om två slingor, så jag blev kvar en timme till. Ja ja bara hon blev nöjd så.... Men nu är jag riktigt fin i håret om jag får säga det själv.

Några bilder på färgen/erna 





Nähe ni gott folk nu ska jag sluta svamla och gå och lägga mig.

Natti natti!
♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: caya

goddamnit woman, vilket hår du har!

2010-04-25 @ 22:27:40
URL: http://caya.nu
Postat av: AC

Vad fint håret blev!

Är du nöjd?

2010-04-27 @ 14:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0