En liten uppdatering från igår

Stortrolls nya diagnos lyder: Svår herpes

I morse hade blåsorna spridit sig i halva ansiktet på kraken så jag ringde vc och fick en tid vid halv fyra. Sambon fick lov att gå med honom då jag började jobbet 15.00. Och den doktorn tyckte inte att det såg ut som svinkoppor utan mer som herpes och jag måste säga att jag håller med fast jag har aldrig sett ett sånt utbrott nån gång. Men nu har han iaf ny medicin och vi hoppas att det läker fort som sjutton nu och att et håller sig borta ett bra tag eller aldrig mer komma igen. Hoppas mer på det sistnämnda men det är väl inte så värst troligt......
Stortrolls magonda är nästan borta nu, skönt skönt men vi håller koll på honom ifall vi måste åka igen.

Ja och själv hann jag väl jobba i en timme så fick jag bara släppa allt och bokstavligen springa ut på toa..... Så jag fick lov att åka hem igen och kurera mig till nästa vecka..... Skit oxå!!!! Men men magen känns väl lite bättre nu, krampen har iaf släppt för tillfället, får väl se hur det blir inatt.

Lillfisan och älsklingen mår iaf bra och känner ingenting. Än ska väl tilläggas.

Nä ni magen börjar visst bråka igen så det är väl bäst att försöka gå och sova och hoppas att man kan slappna av..

Natti natti!
♥Madeleine♥

Kommentarer
Postat av: AC

Usch så tråkigt för A...

Stor krya på er kram!

2010-05-07 @ 07:37:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0