Här var det snorigt

Åter igen har vi drabbats av sjukdom i denna stackars familj. Denna gång är det mamman och pappan som är drabbade. Vi är förkylda så det står härliga till. Båda två har haft feber sen i onsdags, jippie vad roligt det här är. Och tusen saker skulle vi ju göra den här veckan då jag bara skulle ha jobbat två dagar. Men så blev det inte, sambon var hemma i onsdags på sin egna födelsedag och själv har jag varit hemma sen i torsdags och ingen av oss har orkat göra nåt mer än det nödvändiga som att ta hand om våra två barn. Men trollen har varit fantastiska och snälla. Stortroll han är så hjälpsam när det väl gäller och han har lyckats få med sig Lillfisan. De har utan en enda min gjort som vi har sagt.
Måste säga att det här var nog en av de jävligaste förkylningar som jag har varit med om, en feber som hänger i som ett irreterande bihang och för att inte tala om hur mycket snor man producerar... Helt makalöst måste jag då säga.
Men men nu ska det inte gnällas mer idag utan jag ska ta och hoppa i säng och kurera mig så gott det går och hoppas på en feberfri dag imorgon.

Natti natti!
♥Madeleine♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0