Men det

var väl en envis förkylning..... Är fortfarande förkyld men nu känns det som om kroppen har besegrat detta bihang. Men jag har varit hemma från jobbet i nästan två veckor för att jag hade feber i en HEL vecka. Nu har jag varit feberfri i två hela dagar. Rekord måste jag säga..

Förutom att vi varit förkylda så har det inte hänt så värst mycket här, barnen är *peppar peppar* friska.
Min lilla bebis, lilla snutta fyller 3 hela år på onsdag. Känns ju som igår som hon ploppade ut och gjorde vår familj komplett.

Idag har jag jobbat och eftger jobbet åkte hela familjen ner till min mormor som behövde lite hjälp. Hennes bil har gått sönder så hon behövde handla lite och sen disskuterade vi lite olika lösningar på bilproblemet och jag tror vi har kommit på en lösning men det återstår att se i början på nästa vecka. 
När vi åkte hem frågar Stortroll hur man stolarna i bilen sitter fast och pappan svarar att de sitter fast med stora skruvar i golvet. Ok säger Stortroll då, för jag har tappat Lillfisans halsband under sätet..... 
Behöver jag säga att jag höll på att skratta halvt ihjäl mig. Ungar säger jag bara.

Nä ni klockan tickar på och jag ska ta och krypa ner i sängen, har arbetsdag imorgon med visseligen så börjar jag kl 14 men ändå. Sov illa i natt....

Så natti natti på er!
♥Madeleine♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0