BUP och mer vab

Idag har jag och sonen varit på BUP igen, denna gång för att träffa de som ska förhoppningsvis hjälpa oss igenom denna kris. Besöket gick bra till en början sen när vi började prata om det som hände förra fredagen så låste sig Stortroll och vi kom varken framåt eller bakåt. Ska tillbaka nästa vecka igen och då hoppas vi på mer tur. 
Imorgon ska Stortroll gå tillbaka till skolan, han är jätteorolig för det och tänker mycket på vad klasskompisarna ska säga eller fråga varför han varit borta så länge. Både jag och de på BUP har sagt att om han blir för trött så får han helt enkelt åka hem.
Själv är jag ju genomförkyld så jag stannar hemma några dagar till och hoppas kunna gå och jobba i helgen. Jag saknar verkligen mitt jobb och mina fina kollegor. 
Kanske bäst att bädda ner sig och försöka kurera förkylningen, samt vara något allert imorgon ifall sonen får nån ångestattack. 

Ha det bäst❤️ (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0