En ganska deppig dag

Stortroll har väl haft en sämre dag idag, han har varit låg och deppig. Han har till och med sagt ifrån till kompisar. 
Har frågat honom om det hänt något eller om det är något han tänker på som gör honom låg. Han säger själv att två av hans vänner blev osams igår och att han mår dåligt därför. Imorgon är det dags för BUP igen. Hoppas vi får fler verktyg att jobba med här hemma så man kan få tillbaka sin goa glada unge igen ❤️
Jag ska vara ärlig och säga att jag saknar min son, den där härliga, nyfikna, glada, smarta ungen. Han som älskade att ta reda på saker och ting, pluggade olika språk så man kunde bli galen på honom när han pratade med en och inte förstod ett skvatt. Den ungen vill jag ha tillbaka. 
Jag gör vad som helst för att Stortroll ska må bra igen ❤️

Nu dags att göra den där försöket att sova 

Natti natti (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0