En riktigt dålig natt...

Ja natten till idag var inget vidare... Knappt någon sömn, sonen glömde sina tabletter vilket resulterade i att han inte kunde somna förens halv sex i morse. Och när han äntligen somnat så började min morgon med att jag blev skapligt osams med dottern. Hon skulle minsann inte gå till skolan av nån anledning. Efter många om och men åkte hon iaf till skolan. 
Sonen verkar ha haft en 👍🏻 dag idag med. Kompisen och han har varit i studion en sväng och spelat lite. Idag har vi inte haft några ångestattacker vad jag vet iaf. Skönt, men imorgon åker kompisen hem och då får vi se om det blir några bakslag. Men det får vi ta då. 

Nä det blev ett litet kortare inlägg idag, är astrött och behöver sova jag med. 

Natti natti (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0