Tillbaka till skolan

Idag var Stortroll tillbaka till skolan, fick skjutsa honom dit då han inte riktigt orkade med att åka med skolbussen. Ungefär halva dagen orkade han med sen ringde han för att få komma hem. Hämtade en klart mycket trött unge. Så hem och vila både han och jag. Vi såg en film ihop och enligt Stortroll så snarkade jag, vet vad han menade med det, jag har väl aldrig somnat i en film förut 😜. 
Förutom att sonen var trött som tusan så har han haft en bra dag och imorgon satsar han på att vara kvar hela skoldagen. Vi får se, jag är glad att han överhuvudtaget är tillbaka i skolan. 
Min förkylning verkar vara av en envisare sort, fasen nu har den suttit i en vecka så nu hoppas jag att den tar och ger sig. Jag behöver få sova utan avbrott för att hosta eller snyta sig. Men men sova får jag väl göra i graven....
Nu se till att båda barnen kommer i säng. 

Natti natti  (null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0