Tummen upp idag

Idag har Stortroll haft en đŸ‘đŸ» dag. Skönt som tusan att se honom le och vara nĂ„gorlunda glad. Han och kompisen har varit en svĂ€ng till stan och besökt Stortrolls favoritbutik Vaxkupan, dĂ€r inhandlades skivor och annat smĂ„tt och gott. Men det mĂ€rks pĂ„ honom att han inte orkar sĂ„ mycket. Resten av dagen har mest gĂ„tt Ă„t till att ta det lugnt och lyssna pĂ„ musik mm. Min Ă€lskade lillplutt ❀ Jag hoppas att morgondagen blir lika bra som denna dag. 
SjĂ€lv Ă€r jag ju genomförkyld, men trots detta lyckats storhandla. Men sen blev det vila Ă€ven för mig. 
Provade att anvĂ€nda tyngdtĂ€cke inatt och ja det funkar ju bra. NĂ€r jag vĂ€l somnade och de fĂ„ sammanhĂ€ngande timmarna jag sov sĂ„ sov jag riktigt bra. Men tror jag ska prova igen nĂ€r jag inte Ă€r förkyld, sĂ„ man inte vaknar med hosta eller tĂ€ppt nĂ€sa. Inatt ska Lillfisa prova tĂ€cket, ska bli intressant och se vad hon tycker â˜ș Har vi riktig tur kanske Ă€ven Stortroll vill prova nĂ„n gĂ„ng. Men det Ă„terstĂ„r att se. 
Nu Ă€r det iaf dags att göra ett försök att sova đŸ’€
Natti natti allesammans  (null)


Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0